Atgal
Dažniausiai užduodami klausimai
KELIONĖS
  • Turizmo paslaugų teikimo sutartis
  • Kelionės užsakymo sąlygos
  • Informacija dėl kelionei reikalingų dokumentų
VIZOS
  • Informacija keliaujant į Rusiją per Baltarusiją
  • Anketos Vizų forminimui (Rusija ir Baltarusija)
  • Nepilnamečių vykimas
  • Keliavimas su gyvūnais
DRAUDIMAS
  • Draudžiamųjų įvykių administravimas
SKRYDŽIAI
  • Informacija dėl skrydžių
  • Kaip rezervuoti bilietą?
  • Kaip apmokėti aviablieitą?
  • Naudinga informacija

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

2. Turistas įsipareigoja laiku sumokėti už turizmo paslaugą: jei sutartis sudaroma, kai iki paslaugos suteikimo pradžios lieka daugiau nei 3 savaitės, sumokėti 20 procentų dydžio avansą, o likusią sumą sumokėti ne vėliau kaip 3 savaitės iki paslaugos suteikimo pradžios; jei sutartis sudaroma kai iki paslaugos suteikimo pradžios lieka mažiau nei 3 savaitės, sumokėti visą paslaugos kainą. Paslaugos įsigijimą patvirtinantis dokumentas išduodamas tik apmokėjus visą sutartyje įtvirtintą paslaugos kainą.

3. Nesumokėjus šiose sąlygose nustatyta tvarka nurodytos paslaugos kainos ar jos dalies, Turizmo paslaugos užsakymas netenka galios. Tokiu atveju turistas turi teisę pasirinkti alternatyvų paslaugos variantą, iš Kelionės organizatoriaus tuo metu siūlomų paslaugų, sudarydamas naują Turizmo paslaugos užsakymą. Turistui atsisakius sudaryti naują Turizmo paslaugos užsakymą, turistas privalo atlyginti Kelionių organizatoriaus patirtus nuostolius.

4. Turistas patvirtina, kad prieš sudarydamas užsakymą, gavo rašytinį dokumentą (paslaugą aprašančią medžiagą), kuriame išdėstyta visa su paslauga susijusi informacija. Paslaugą aprašanti medžiaga yra laikoma neatskiriamu užsakymo priedu. Informacija gali keistis.

5. Turistas įsipareigoja atsakyti už paslaugos teikimo metu padarytą žalą (sugadintą viešbučio inventorių, transporto priemones ir kt.) Jeigu žala padaryta nepilnamečio, visus nuostolius už jį apmoka atsakingas asmuo. Jeigu turistas prisiima kaltę ir sutinka atlyginti žalą, žalą reikia atlyginti vietoje. Tais atvejais, kai turistas kaltės neprisiima, kelionės organizatorius turi teisę žalą išieškoti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Turistas neprivalo atlyginti žalos atsiradusios dėl nenugalimos jėgos.

6. Turistas turi teisę vienašališkai nutraukti užsakymą, nepaisydamas to, kad kelionių organizatorius jau pradėjo jį vykdyti. Šiuo atveju turistas turi atlyginti kelionių organizatoriaus nuostolius, kuriuos jis patyrė norėdamas įvykdyti užsakymą iki pranešimo apie užsakymo nutraukimą gavimo iš turisto momento.

7. Turizmo paslaugos užsakymo pasirašymas negarantuoja, kad turisto pasirinktai paslaugai bus patvirtinta rezervacija. Apie rezervacijos patvirtinimą turistui bus pranešta atskirai. Nepatvirtinus rezervacijos, pasirašytas turizmo paslaugos užsakymas netenka galios. Turistas turi teisę pasirinkti alternatyvią turizmo paslaugą, sudarydamas naują turizmo paslaugos užsakymą. Turistui atsisakius sudaryti naują turizmo paslaugos užsakymą, kelionių organizatorius turi grąžinti turistui pinigus už netekusį galios turizmo paslaugos užsakymą.

8. Jeigu turistui atvykus į paskirties vietą paaiškėja, kad kelionių organizatorius negalės suteikti įsigytos paslaugos, jis įsipareigoja pasiūlyti turistui (-ams) tinkamas alternatyvias paslaugas už tokią pačią kainą užsakyme nurodytam terminui. Jeigu kelionės organizatorius dėl pagrįstų priežasčių negali pasiūlyti alternatyvių paslaugų arba dėl protingų priežasčių turistas jos atsisakė, kelionės organizatorius grąžina turistui pinigus už nesuteiktą paslaugą.

9. Kelionių organizatorius turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį tik dėl svarbių priežasčių. Tokiu atveju kelionių organizatorius turi grąžinti Turistui už paslaugą sumokėtus pinigus, arba jei paslauga jau buvo iš dalies suteikta – proporcingą jų dalį.

10. Turistas, pagrindinė šios sutarties šalis, patvirtina, kad informavo kitus turistus, naudos gavėjus, kad turizmo paslauga teikiama tik pagal šiame užsakyme ir jo prieduose nurodytas sąlygas ir visi turistai privalo vykdyti visas užsakymo sąlygas.

11. Turisto teises gina Lietuvos Respublikos įstatymai bei kiti poįstatyminiai teisės aktai ir šis užsakymas.

12. Paslaugos teikimo metu kilus konfliktui ar atsiradus nepasitenkinimui dėl šio užsakymo netinkamo vykdymo ar neįvykdymo, pretenzijos nedelsiant turi būti pareiškiamos kelionės organizatoriaus atstovui arba kelionių vadovui, jiems nesiėmus pretenzijų spręsti turi būti pateikiamos vietoje raštu. Nepavykus konflikto išspręsti, pretenzijas kelionės organizatoriui galima pareikšti raštu per 15 darbo dienų nuo paslaugos suteikimo pabaigos; kelionės organizatorius privalo raštu atsakyti į pretenzijas per 15 darbo dienų nuo pretenzijų gavimo dienos. Ginčai sprendžiami derybų keliu, o nepavykus susitarti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

13. Po užsakymo pasirašymo, sutarties sąlygų esminiai pakeitimai (pagrindinė sutartų paslaugų dalis ir kaina) galimi tik abiejų šalių rašytiniu susitarimu.

14. Užsakymas sudarytas dviem egzemplioriais po vieną kelionės organizatoriui ir turistui(-ams). Visi egzemplioriai turi vienodą juridinę galią.

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

2. Turistas įsipareigoja laiku sumokėti už turizmo paslaugą: jei sutartis sudaroma, kai iki paslaugos suteikimo pradžios lieka daugiau nei 3 savaitės, sumokėti 20 procentų dydžio avansą, o likusią sumą sumokėti ne vėliau kaip 3 savaitės iki paslaugos suteikimo pradžios; jei sutartis sudaroma kai iki paslaugos suteikimo pradžios lieka mažiau nei 3 savaitės, sumokėti visą paslaugos kainą. Paslaugos įsigijimą patvirtinantis dokumentas išduodamas tik apmokėjus visą sutartyje įtvirtintą paslaugos kainą.

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

2. Turistas įsipareigoja laiku sumokėti už turizmo paslaugą: jei sutartis sudaroma, kai iki paslaugos suteikimo pradžios lieka daugiau nei 3 savaitės, sumokėti 20 procentų dydžio avansą, o likusią sumą sumokėti ne vėliau kaip 3 savaitės iki paslaugos suteikimo pradžios; jei sutartis sudaroma kai iki paslaugos suteikimo pradžios lieka mažiau nei 3 savaitės, sumokėti visą paslaugos kainą. Paslaugos įsigijimą patvirtinantis dokumentas išduodamas tik apmokėjus visą sutartyje įtvirtintą paslaugos kainą.

 

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

2. Turistas įsipareigoja laiku sumokėti už turizmo paslaugą: jei sutartis sudaroma, kai iki paslaugos suteikimo pradžios lieka daugiau nei 3 savaitės, sumokėti 20 procentų dydžio avansą, o likusią sumą sumokėti ne vėliau kaip 3 savaitės iki paslaugos suteikimo pradžios; jei sutartis sudaroma kai iki paslaugos suteikimo pradžios lieka mažiau nei 3 savaitės, sumokėti visą paslaugos kainą. Paslaugos įsigijimą patvirtinantis dokumentas išduodamas tik apmokėjus visą sutartyje įtvirtintą paslaugos kainą.

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

2. Turistas įsipareigoja laiku sumokėti už turizmo paslaugą: jei sutartis sudaroma, kai iki paslaugos suteikimo pradžios lieka daugiau nei 3 savaitės, sumokėti 20 procentų dydžio avansą, o likusią sumą sumokėti ne vėliau kaip 3 savaitės iki paslaugos suteikimo pradžios; jei sutartis sudaroma kai iki paslaugos suteikimo pradžios lieka mažiau nei 3 savaitės, sumokėti visą paslaugos kainą. Paslaugos įsigijimą patvirtinantis dokumentas išduodamas tik apmokėjus visą sutartyje įtvirtintą paslaugos kainą.

 

3. Nesumokėjus šiose sąlygose nustatyta tvarka nurodytos paslaugos kainos ar jos dalies, Turizmo paslaugos užsakymas netenka galios. Tokiu atveju turistas turi teisę pasirinkti alternatyvų paslaugos variantą, iš Kelionės organizatoriaus tuo metu siūlomų paslaugų, sudarydamas naują Turizmo paslaugos užsakymą. Turistui atsisakius sudaryti naują Turizmo paslaugos užsakymą, turistas privalo atlyginti Kelionių organizatoriaus patirtus nuostolius.

4. Turistas patvirtina, kad prieš sudarydamas užsakymą, gavo rašytinį dokumentą (paslaugą aprašančią medžiagą), kuriame išdėstyta visa su paslauga susijusi informacija. Paslaugą aprašanti medžiaga yra laikoma neatskiriamu užsakymo priedu. Informacija gali keistis.

5. Turistas įsipareigoja atsakyti už paslaugos teikimo metu padarytą žalą (sugadintą viešbučio inventorių, transporto priemones ir kt.) Jeigu žala padaryta nepilnamečio, visus nuostolius už jį apmoka atsakingas asmuo. Jeigu turistas prisiima kaltę ir sutinka atlyginti žalą, žalą reikia atlyginti vietoje. Tais atvejais, kai turistas kaltės neprisiima, kelionės organizatorius turi teisę žalą išieškoti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Turistas neprivalo atlyginti žalos atsiradusios dėl nenugalimos jėgos.

6. Turistas turi teisę vienašališkai nutraukti užsakymą, nepaisydamas to, kad kelionių organizatorius jau pradėjo jį vykdyti. Šiuo atveju turistas turi atlyginti kelionių organizatoriaus nuostolius, kuriuos jis patyrė norėdamas įvykdyti užsakymą iki pranešimo apie užsakymo nutraukimą gavimo iš turisto momento.

 

7. Turizmo paslaugos užsakymo pasirašymas negarantuoja, kad turisto pasirinktai paslaugai bus patvirtinta rezervacija. Apie rezervacijos patvirtinimą turistui bus pranešta atskirai. Nepatvirtinus rezervacijos, pasirašytas turizmo paslaugos užsakymas netenka galios. Turistas turi teisę pasirinkti alternatyvią turizmo paslaugą, sudarydamas naują turizmo paslaugos užsakymą. Turistui atsisakius sudaryti naują turizmo paslaugos užsakymą, kelionių organizatorius turi grąžinti turistui pinigus už netekusį galios turizmo paslaugos užsakymą.

8. Jeigu turistui atvykus į paskirties vietą paaiškėja, kad kelionių organizatorius negalės suteikti įsigytos paslaugos, jis įsipareigoja pasiūlyti turistui (-ams) tinkamas alternatyvias paslaugas už tokią pačią kainą užsakyme nurodytam terminui. Jeigu kelionės organizatorius dėl pagrįstų priežasčių negali pasiūlyti alternatyvių paslaugų arba dėl protingų priežasčių turistas jos atsisakė, kelionės organizatorius grąžina turistui pinigus už nesuteiktą paslaugą.

9. Kelionių organizatorius turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį tik dėl svarbių priežasčių. Tokiu atveju kelionių organizatorius turi grąžinti Turistui už paslaugą sumokėtus pinigus, arba jei paslauga jau buvo iš dalies suteikta – proporcingą jų dalį.

10. Turistas, pagrindinė šios sutarties šalis, patvirtina, kad informavo kitus turistus, naudos gavėjus, kad turizmo paslauga teikiama tik pagal šiame užsakyme ir jo prieduose nurodytas sąlygas ir visi turistai privalo vykdyti visas užsakymo sąlygas.

 

11. Turisto teises gina Lietuvos Respublikos įstatymai bei kiti poįstatyminiai teisės aktai ir šis užsakymas.

12. Paslaugos teikimo metu kilus konfliktui ar atsiradus nepasitenkinimui dėl šio užsakymo netinkamo vykdymo ar neįvykdymo, pretenzijos nedelsiant turi būti pareiškiamos kelionės organizatoriaus atstovui arba kelionių vadovui, jiems nesiėmus pretenzijų spręsti turi būti pateikiamos vietoje raštu. Nepavykus konflikto išspręsti, pretenzijas kelionės organizatoriui galima pareikšti raštu per 15 darbo dienų nuo paslaugos suteikimo pabaigos; kelionės organizatorius privalo raštu atsakyti į pretenzijas per 15 darbo dienų nuo pretenzijų gavimo dienos. Ginčai sprendžiami derybų keliu, o nepavykus susitarti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

13. Po užsakymo pasirašymo, sutarties sąlygų esminiai pakeitimai (pagrindinė sutartų paslaugų dalis ir kaina) galimi tik abiejų šalių rašytiniu susitarimu.

14. Užsakymas sudarytas dviem egzemplioriais po vieną kelionės organizatoriui ir turistui(-ams). Visi egzemplioriai turi vienodą juridinę galią.

Draudžiamųjų įvykių administravimas

 

11. Turisto teises gina Lietuvos Respublikos įstatymai bei kiti poįstatyminiai teisės aktai ir šis užsakymas.

12. Paslaugos teikimo metu kilus konfliktui ar atsiradus nepasitenkinimui dėl šio užsakymo netinkamo vykdymo ar neįvykdymo, pretenzijos nedelsiant turi būti pareiškiamos kelionės organizatoriaus atstovui arba kelionių vadovui, jiems nesiėmus pretenzijų spręsti turi būti pateikiamos vietoje raštu. Nepavykus konflikto išspręsti, pretenzijas kelionės organizatoriui galima pareikšti raštu per 15 darbo dienų nuo paslaugos suteikimo pabaigos; kelionės organizatorius privalo raštu atsakyti į pretenzijas per 15 darbo dienų nuo pretenzijų gavimo dienos. Ginčai sprendžiami derybų keliu, o nepavykus susitarti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

13. Po užsakymo pasirašymo, sutarties sąlygų esminiai pakeitimai (pagrindinė sutartų paslaugų dalis ir kaina) galimi tik abiejų šalių rašytiniu susitarimu.

 

14. Užsakymas sudarytas dviem egzemplioriais po vieną kelionės organizatoriui ir turistui(-ams). Visi egzemplioriai turi vienodą juridinę galią.

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

 

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

 

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

 

1. Kelionės organizatorius įsipareigoja organizuoti turistui (-ams) turizmo paslaugą pagal programą, nurodytą paslaugą aprašančioje medžiagoje.

 

2. Turistas įsipareigoja laiku sumokėti už turizmo paslaugą: jei sutartis sudaroma, kai iki paslaugos suteikimo pradžios lieka daugiau nei 3 savaitės, sumokėti 20 procentų dydžio avansą, o likusią sumą sumokėti ne vėliau kaip 3 savaitės iki paslaugos suteikimo pradžios; jei sutartis sudaroma kai iki paslaugos suteikimo pradžios lieka mažiau nei 3 savaitės, sumokėti visą paslaugos kainą. Paslaugos įsigijimą patvirtinantis dokumentas išduodamas tik apmokėjus visą sutartyje įtvirtintą paslaugos kainą.